you had me at hello

Hej finisar! Vilket jäkla väder det har varit idag, helt awesome! Dagen började med att jag försov mig och missade genomgången till kemi provet som är nästa vecka, vilken osis för jag fattar verkligen nada. Slutade vid 1 och efter det gick jag och issa ner till vattnet där vi la oss och solade! Vi låg i flera timmer och pratade, käkade glass, löste kordord och lyssnade på musik. Behöver jag säga mer? Det var grymt härligt med min grymt härliga vän!
Nu lagade jag precis en gourmet middag till mig och min syrra. Det blev korv och makaroner som var och en åt i sitt rum framför tven, haha trevlig familj det här! Vid 8 när det inte är så satans varmt ute hade vi tänkt köra på en PW, skönt med lite sällskap den här gången.

Hade tänkt ta bort mitt smink och smörja in min solbrända hy innan jag börjar med plugget! Smell you later

Jag och mitt ex för några somrar sen, skulle inte banga på den brännan nu!


Kommentarer
Postat av: ANNE

sjuuuukt snygg kropp du har!

SV: hoppas du kikar in igen då ;D

2011-05-10 @ 19:25:36
URL: http://favs.se/mode

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0