you get what you deserve, not what you want

Kvällen igår var rolig, inte så som jag hade föreställt mig kanske men jag hade definitivt kul! Satt med issa på mkb innan vi drog vidare till viper, förstår inte vad det är med alkoholen på viper. Jag drack två vodka redbull och kände inte av ett skit så på slutet av kvällen var jag spiknykter men ändå är jag lite bakis idag. Men under kvällen när vi stod på dansgolvet kom min och issas favoritlåt, jag har nog aldrig blivit så glad! Skrek så mycket så jag är hes idag haha, det tråkiga är att jag inte har en enda jäkla bild från kvällen... Var klädd i svart från topp till tå med stora örhängen och en svart tröja med uringning i ryggen. Min syrra räddade nyss min dag genom att dela med sig av sin ben and jerry glass, mums! Om två timmar ska vi åka till morfar och fira pappa sen ska jag plugga och städa! Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0