who's gonna save the world tonight?

Usel uppdatering under helgen jag vet men min fina Sara firades i lördags och jag var hos henne från 12 på förmiddagen för att hjälpa till med allt som behövdes. På kvällen drog vi till magenta där sara hade sin drinkbjudning, träffade många roliga människor och dansade tills benen värkte. Kvällen slutade lite annorlunda haha, badade i vattenspridarna i vasaparken. Sammanfattat var kvällen riktigt rolig! Igår mådde jag som jag förtjänade, vaknade 1 och låg i sängen hela dagen.
Idag gick jag upp tidigt för att städa lägenheten och nu sitter jag med mitt "morgonkaffe" och ska kolla på ännu ett avsnitt av tvd. Blir en riktig serie torsk när jag väl börjar följa en serie, för mig är det inte ett avsnitt per dag utan så många jag hinner med per dag, räkna med då att jag även kollar på nätterna.. Bjussar på lite bilder från helgen iaf! TTYL




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0