when something doesn't feel right but you can't put your finger on it

Medan jag åt min middag som bestod av en korvmacka och ett glas mjölk eftersom jag verkligen inte hade orken till att stå och röra ihop något annat shoppade jag loss på hms otroligt farliga hemsida. Det var meningen att jag skulle kolla, jag lovar! Och nu slutade det med att jag klickade hem kläder för 800 pix, tur att man kan ta det på faktura.
Har pluggat kemi i någon timma nu och jag känner att jag kan det mesta, finally. Ska påbörja min historia hemtenta men när klockan slår nio ska jag lägga ifrån mig allt plugg för idag och bara njuta av första delen av Pirates of the carribean! Ha en bra kväll finisar

Några av mina inköp!


Kommentarer
Postat av: hanna ♥

är det en komplimang? :)

2011-05-16 @ 22:44:21
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0