we only have one life to live, so you better make the best of it

Däckade vid halv 11 igår och vaknade halv 9 imorse. Kände mig riktigt utvilad efter mina 10 timmars sömn! Skönt att vakna tidigt också så man har hela dagen framför sig och inte sover bort halva, då har jag alltid så svårt att komma igång. Har precis ätit en stor frukost, ska snart dra på mig träningsbyxorna och ge mig ut på en springtur. Vädret är ju helt underbart! Hade tänkt hinna med lite solning idag, städa mitt rum, färga min utväxt (!!) och hjälpa mamma att fixa mina inbjudningar till studentmottagningen. Låter som en förjäkla skön dag! Ska pallra mig upp ur sängen så dagen kommer igång. Smell you later


Min springtur vid vattnet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0