varje gång är som den första gång vi sågs även om det är över nu. allting har förändrats men du finns kvar, allt var svävande men nu så ser jag klart

Sitter och lyssnar på längesen med petter och försöker hitta lite motivation, den går och gömmer sig hela tiden. Förstår inte grejen? Spinningpasset jag körde idag var dödar jobbigt, höll på att svimma när jag klev av cykeln men hoppet om någon träningsvärk imorgon är liten. Varför slutar man alltid få träningsvärk efter man tränat ett tag? Visst att man blir mer vältränad och tål mer men inte kan det försvinna helt och hållet?
Övningskörningen idag gick galant, höll bara på att smasha en lyktstolpe men annars var det lugnt! Startade till och med i uppförsbacke som typ var min värsta mardrömm innan, nu är det det roligaste jag vet. Älskar när jag övervinna mina rädslor, då känner jag mig lite som superwoman! Jaja slut på det roliga, tillbaka till plugget. Latero

Påväg till gymmet

Älskar min basebolljacka men vill ha en marinblå/grå, tips på vart man kan få tag på en sån?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0