something's got a hold on me

Men grattis!! Äntligen kan man publicera inlägg igen. Jag vet inte hur många inlägg jag skrev igår som sedan försvann när man skulle publicera dem, åh det finns verkligen inget värre. Så nu ber jag till gud att detta går att publicera för annars flytter jag fan min blogg!





Känner mig ganska seg idag, satt ute i solen hela dagen igår och somnade inte förrän två inatt. Skönt att jag är ledig idag så jag kan vila upp mig efter min vita och inte alls ansträngande helg! Nu sitter jag och lyssnar på lite skön musik som en kompis tipsade mig om igår, det får mig att längta ännu mer till på fredaaaaag!!!
Nu hade jag tänkt gå upp och äta frulle sen skriva mina studentinbjudningar och när solen tittar fram blir det lite solning på ballen! Smell you later




Jag och mina tantsysslor. Men korsord är bästa sysselsättningen när man ska sola! Speciellt för mig eftersom jag aldrig kan sitta still om jag läser eller lyssnar på musik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0