solning och mys vid ålstensbryggan

Har haft världens bästa dag med min underbara vän och världens mysigaste kväll med min fina familj! Nu har jag dragit på mig en stor tjocktröja och mjukisar eftersom jag håller på att frysa ihjäl, det är reslutatet efter tre dagars solande och en fet bränna såklart! Solfrossan får man på köpet... Känner mig ganska slut i kroppen, skippade träningen idag för att sola några timmar till med issa. Det var ju så otroligt mysigt så jag kunde inte slita mig. Imorgon ska jag ha min första körlektion vid 1, om jag är nervös är ju bara förnamnet. Men känner på mig att det kommer gå bra, har fått lite peptalk från issapissa! Bjuder på ett litet bildregn för mina ögon orkar inte hålla sig öppna länge till. Ha en underbar kväll fina ni!

Solning på dagen


Hon är så söt så jag bara vill pussa och krama sönder henne!












Middag på kvällen




Fina ålsten!








Kommentarer
Postat av: isa

men för i helvete min fina vän! den första bilden är INTE okej!!!!!!!!!!!!!! seru inte hur tjock jag är? :( :( fy tusan .... å sjutton gubbar.

men vad mysigt vi hade det!



ååh du den där restaurangen måste vi köra på någon gång! den såg inte nådig ut! mysigt med alla båtar :D När åker vi dit?! :D PUSSSS

2011-05-11 @ 23:29:32
Postat av: nati

LÄGG AV issa!!! den där bilden är så söt så jag vill äta upp den! och tänk på det bella har sagt i sin bok om just detta! stand up for who you are and how you look because youre fucking beautiful darling! :)



told you, den är awesome! vi kan sitta vid vattnet och dricka gott och sola hela dagen :D tror dem öppnar rätt tidigt! haha sköning, vi kör så fort vi har tid och det är fint väder! PUUSSSSS

2011-05-12 @ 09:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0