so many boys in here, where do i begin? I seen this one, i'm bout to go in

Herre min gud vilken hektisk dag! Var i skolan mellan halv nio och tre, på eftermiddagen hade vi våran exemination som gick bra till en början men sen fick jag världens brainfreeze. Visste inte alls vad jag skulle skriva och allt stod bara still i mitt huvud, som grädden på moset vet ni vad som hände då? Mitt i allt skrivande gick brandlarmet och tack gode gud för det för då fick vi ta hem arbetet och jobba klart med det sista hemma. Efter skolan åkte jag till morfar på en fika, vi satt och pratade om allt möjligt precis som vanligt. Han lär mig verkligen att uppskatta mig själv och se det positiva i allting, helt underbar är han! Drog hem och bytte om till träningskläder, packade västan och åt en köttbullemacka och ett ägg innan jg drog ner till gymmet. Tränade mage och sprang 30 min på bandet, nu har jag precis ätit en jäkligt sen middag och duschat. Det blir dags för lite plugg sen ska jag se till att fixa lite fritid för det har jag inte fått mycket av idag. Men jag gillar när det går i 120 hela tiden, då hinner inte mina dumma tankar börja bubbla som trycker ner mitt humör. Sleep tight guys










Är det okej att vara såhär snygg?! Nej jag tror inte det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0