resource

Gick ner till torget för att hämta dagens metro så jag har ett korsord att lösa när jag ska sola! Svängde även förbi apoteket, hade läst i Stinas blogg att hon hade köpt energi och protein tillskått som tydligen ska få en att gå upp i vikt och det funkar som ett mellis. Köpte hem fyra flaskor som jag ska testa i fyra dagar framåt och får se om det gör någon skillnad, spännande! Blev så glad när någon änligen ger tips om hur man går upp i vikt och inte hur man går ner. Trots att jag gått upp till den vikt jag ville skadar det aldrig att gå upp lite till, hoppas dem här dryckerna lägger sig på min boobies för där behöver jag lite fett, skulle vara awesome!
Nu ska jag göra lite lunch sen ut i solen! Latero amigos




Den enda smak som fanns var aprikos och jag hoppas verkligen den är god! Annars får jag hålla för näsan och klunka som jag gjort med alla andra häxblandningar jag prövat innan.


Kommentarer
Postat av: ANNE

låter ju gott iaf ;D

2011-05-09 @ 12:41:39
URL: http://favs.se/mode
Postat av: Anonym

Hej! :)



Just nu håller jag på med att samla in pengar till skolor i fattiga länder, läs om hur jag gör det och om hur DU kan vara med och hjälpa mig här: http://modeapa.blogg.se/2011/may/operation-dagsverke-2011.html#comment



Samtidigt som du är med och hjälper mig så är du med i tävlingen om ett presentkort på H&M värde 300:-!



SPRID GÄRNA! <3

2011-05-09 @ 17:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0