promises mean everything, but after they are broken, sorry means nothing

Jahap och så var tvd utkollad. Sitter i min säng med en banan och te och funderar på vad fan jag ska göra nu... När jag har kollat slut på en serie blir jag sådär oskönt rastlös och tycker inget annat är kul. Jag vill inte läsa, inte kolla på någon film eller börja kolla på en annan serie utan jag vill bara ha nya avsnitt.
Imorgon ska jag förbi skolan och lämna in min dator och efter det blir det solning på ballen hela dagen, ska ta med mig en hög med tidningar så jag kan vifta bort getingarna, imorgon ska dem inte få sabba min solning! Ska städa mitt rum så jag blir lite mindre rastlös och efter det ska jag läsa en bok. Blä ge mig bara ett ynka litet vampyr avsnitt till, snälla söta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0