pluggtips någon?

Jag undrar verkligen vad bästa pluggtekniken är, jag tycker det är kul att organisera och planera upp mitt plugg samt mina arbeten. Hur dem ska se ut och hur dem ska vara uppbyggda men när det kommer till att börja skriva dem är det som att någon satt en dammsugare på mitt huvud och sugit ut alla tankar och all energi. Hur gör man för att hålla kvar koncentrationen och inte virra iväg på fb eller alla miljontals bloggar som finns?! För mig är det ett problem som inte har någon lösning. Då börjar jag tänka när jag ska plugga på universitet och kommer snitta 8 timmars plugg om dagen, hur i hela friden ska jag klara det hade jag tänkt?


Kommentarer
Postat av: hanna ♥

tack så mycket då! :Dkul att du är med! vinnarna presenteras ikväll! :D

2011-05-17 @ 14:50:20
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0