pluggsöndag

Igår blev det eurovision tittande med familjen, i vanliga fall brukar jag inte gilla några bidrag what so ever men nu fastnade jag för fyra st! Slutade med att sverige kom trea och det var verkligen inte dåligt. Idag är perfekt dag för plugg och träning, tycker det är mysigt att sitta inne när det är lite ruggigt ute. Ska försöka hitta tillbaka till den där myskänslan jag hade förra året när det var sånt här väder, då blev jag inte drabbad av någon rastlöshet så fort jag satt still. Än så länge känner jag mig lugn med inga myror i benen! Hade tänkt övningsköra med pappsen idag men det krockade i bådas schema, han ville köra på förmiddagen och jag ville köra på eftermiddagen. Så vi bokade upp tisdag och onsdag istället eftersom jag slutar 11 båda dagarna! Smell you later

En favorit i repris?


Kommentarer
Postat av: sara

klart vi ska ta en favorit i repris älskling!

2011-05-16 @ 12:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0