på besök hos min bobby!

Idag mina vänner var jag på besök hos min fina frisör bobby, eller bobbylise kanske jag ska kalla henne eftersom issa är en tjej! Hon färgade mitt hår och efter sommaren har jag lovat henne att hon ska få klippa mitt hår lika kort som jag hade det förut. Vilken fegis jag blivit när det gäller att klippa mitt hår, gillar mina slarviga knutar och långa hästsvansar...
Bjussar på lite bilder eftersom jag inte hinner skriva mer, ska fixa en av saras presenter och städa mitt rum! Latero amigos

Min bobbylise!

Min skruttunge!

Snygg tröja du har min vän! Den känns bekant...


Kommentarer
Postat av: isa

haha hmm varför känns tröjan bekant? :D snart kommer jag till dig min snygging!!!!!!!! nu jäklar ska jag lyssna på avicii och tagga till!!!!

2011-05-28 @ 19:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0