Min bästis är bäst!

Ny solig dag med nya soliga tag! Har samhällskunskap där vi ska göra våran egna ideologi och jag har valt att "göra om" vissa lagar i samhället så det inte blir lika lätt för gärningsmännen att komma undan och för offrena att blir anklagade för ett fåtal saker.
Kl 11 är det lunch och sen bär det av mot kajen för några timmars solning, wunderbart! Mitt liv är verkligen toppen just nu. Fick världens gulligaste sms av min fina bästis imorse som gjorde min dag, jag har så fina vänner och det är jag så glad över! Smell you later sunshines


Här skulle jag vilja ligga en hel vecka och njuta med min fina issapissa!


Kommentarer
Postat av: ANNE

där hade det inte varit helt fel att ligga & glassa ;D

SV: näe, så fort jag har länkat till bildkällan så är det inte jag på bilden :)

2011-05-11 @ 10:44:16
URL: http://favs.se/mode
Postat av: isa

åååh det hade varit guld värt om vi låg där och glassade på stranden nu! med en varsin hallon/lime cider nu!!!!! jag får fan rysningar genom kroppennnn! <3

2011-05-11 @ 16:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0