kung för en dag

När jag vaknade imorse kändes det som att jag hade blivit överkörd av en lastbil 50 ggr om. Mitt huvud känns som sement och ögonlocken måste jag anstränga mig för att hålla uppe. Vad fan händer liksom? Sov 10 timmar inatt, kroppen kan ju inte begära mer sömn än så. Aja nog om mina problem.
Igår tog jag och issa en sista minuten och jäklar vad mysigt vi hade det!

Vi gick först på safari med balla nemofiskar!

Här ser vi doris och nemo, eller om det är nemos pappa... Kan inte se skillnad på dem

Sjöstjärnan Robert

Eftersom vattnet såg så lockande ut kunde vi inte låta bli att ta en simmtur!

Vi tävlade även om vem som kunde hålla andan längst under vattnet!

Eftersom vi inte fick nog av vatten drog vi ned till stranden och surfade! Mums på surfkillar

Efter vårt lilla äventyr på brädorna klippte jag issas hår i en kort page, men hon ser inte sådär jätte glad ut... Ops

Kollar ut med munnen full av mat och undrar vart fan solen tog vägen

Men sen tittade solen fram och då blev det glass med världens bästa tjej!

Nu ska jag dra till skolan och flasha med min nya bränna som jag fick igår! Issa ska även färga mitt hår som blev blekt av all sol och saltvatten, sweetbananas! Puss




Kommentarer
Postat av: isa

hhahahaha så jäkla sköna :D

2011-05-27 @ 16:27:53
Postat av: ANNE

SV: Åh vad roligt! På Lunds universitet? Behöver du böcker så kan du ju köpa mina ;) Jag tyckte det var rätt svårt, men det var samtidigt intressant så det gick ju att klara av. Men det är mkt slit!

2011-05-27 @ 18:16:35
URL: http://favs.se/mode

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0