I'm no beauty queen I'm just beautiful me



Min mage pratar med mig just nu men jag förstår inte vad den vill för jag är inte hungrig och har ätit lunch plus en banan. Tur att jag inte ska på ett stort möte för det måste ju vara det pinsammaste som finns när ens mage kurrar hela tiden. Ska börja svara den och se om den slutar! Hade tänkt hugga tag i mitt plugg, kemiprovet gick helt okej. Teoridelen var svår men labben vi gjorde var bara rolig. Har skrivit upp ett pluggschema så jag ska hinna med allt och överst på listan står hemtentan i historia och labbrapporten. Har färskt kaffe och bra musik, let's start!

Pyjamas byxor är det skönaste som finns, om jag hade vågat hade jag lätt glidit ner i dem till affären men jag är en liten pussy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0