fått en flaska i huvet

Kaboom sa det och sen var man dränkt i plugg, jag har levt livet de senaste dagarna och det får man minsann sota för. Nästa vecka har jag ett prov och två stora inlämningar som jag måste få MVG på för att få MVG i slutbetyg, lite press kanske! Körlektionen idag gick så bra som den hade kunnat, från att inte ha kunnat starta en bil utan att den hoppat fram som en studsboll fick jag bara ett kärringstopp inom en hel timma och min lärare var helt underbar! Äntligen tycker jag att det är kul att köra bil och inte kissar på mig bara av tanken. Är lite smått stressad för ska ner till gymmet snart och köra ett bosu/core pass men vi hörs säkert ikväll när jag gör allt plugg framför datorn, vem kan låta bli bloggen och fb då? Smell you latero

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0