every moment spent with you is a moment i treasure

Börjar 12 idag så hade tänkt göra lite nytta innan jag åker till skolan, ska plocka in alla kläder som ligger i en enda röra och mitt skrivbord som är överbelamrat med saker. Ska svängna förbi sara påväg hem från skolan idag och leta fram något att ha på mig tills ikväll, om jag inte hittar något snyggt går jag fan dit i underkläder. Hatar när jag inte vet vad jag ska ha på mig. Juste, kanske har glömt att berätta att det är min skiva jag snackar om. Temat var egentligen film och då hade jag tänkt gå som zorrobrud men nu ska inga klä ut sig och då blir allt så seriöst helt plötsligt. Jaja sara har alltid snygga kläder så något ska jag nog kunna hitta! TTYL

Outfit för någon dag sen, en liten färgbomb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0