embrace your dreams

Sitter med min frulle och en kopp kaffe medan jag läser lite bloggar, ska snart hoppa in i duschen och plocka in mina kläder. Nu börjar klädhögen likna mount everest och då brukar jag känna att det är dags. Solen skiner idag vilket gör mig på strålande humör, får se om jag kanske lyckas klämma in några timmars solning idag. Måste skriva klart en labb, skriva klart min hemtenta, övningsköra med pappa och träna, men solning hinner man alltid med så är det bara! Såg på fast pass tv att det sista oth avsnittet för den här säsongen har kommit ut, det bara kliar i fingrarna efter att få kolla. Men idag sammarbetar jag och min självkontroll, om jag hunnit klart med allt plugg idag som jag hade tänkt får jag njuta av det efter träningen ikväll! TTYL

Åh vad jag saknar Sicilien!


Kommentarer
Postat av: Line

SV: tack, japp, alldels själv... har tagit ycket träning med att stå med armarna upp i vädret, emn nu går det som en dans! :)



Vart var du på sicilien? Jag och en vän åker dit nästa helg!

2011-05-18 @ 10:29:18
URL: http://metrobloggen.se/motnyatider/
Postat av: Line

sv: Är både jag och min vän som ska åka... behöver komma iväg lite! :) Vi ska till trapani. Hittade en weekend för totalt 1500kr/person för några veckor sedan så vi bokade på stört! Älska Italien, man har bara vart uppe i Toscana och åkt runt, så ska bli roligt att se nått nytt!



Min moster (läs stora syster för vi är väldigt nära i åldrarna) bodde i Taormina för några år sedan så har sett mycket kort därifrån! Väldigt vackert! Hade velat åka dit, men nu blir det bara en kort helg för att vila upp sig lite... :)



Ha det toppen! :)

2011-05-18 @ 11:13:33
URL: http://metrobloggen.se/motnyatider/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0