du behöver inte falla för mig du kan bara snubbla lite

Kolla hur bra det gick att plugga, bara av att se ordet kemi fick mig att snubbla in här istället. Har fått en liten crush på min körskollärare eller om det är bilen jag fick en crush på, vill bara igen och igen! Ligger i sängen och funderar på om jag ska kika lite i min körkortsbok, men kemi var det ju. Satan vad tråkigt det här! Haha ska visa er en sjukt rolig sak som satt på tvärbanashållplats idag, höll på att dö när jag såg den! Hoppas ingen trodde att jag nappade på förslaget när jag fotade bilden för det hade varit en aning pinsamt.

Haffmode!


Kommentarer
Postat av: En blogg om Kevin

Haha, desperat eller gulligt? Det kan man fråga sig :P

2011-05-15 @ 19:31:02
URL: http://tusenniohundraelvadagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0