back on track

Haha jag tycker det är kul att trots att jag sa att jag skulle ha ett litet uppehåll så har jag fast lika många läsare varje dag som när jag bloggar vanligt. Det är ju kul att de få läsare man har iaf är trogna!
Nu mina vänner börjar jag iaf komma tillbaka på banan igen, har haft en liten depperiod som jag inte vet anledningen på och det är det som är jobbigast. Hatar när man känner sig ledsen och nere även fast ingenting har hänt, då känns det så onödigt att slösa bort sina dagar på att gå runt och deppa. Den som har gjort mig på bra humör varje dag under min jobbiga tid är Issa, hon är min klippa och jag vet inte vad jag skulle ta mig till utan henne! Här om dagen var vi inne och kollade på studentklänningar, vi hade en skit snygg och super söt som jag måste åka in och prova någon dag.

Nu är det dags för ett historiapass på 3 timmar och efter det har vi examination i religion och samhällskunskap, wish me luck! See you I don't wanna be you


Kommentarer
Postat av: isa

Åh vad jag tycker om dig min egna lilla pärla! DU gör mig alltid på så bra humör! <3

2011-05-05 @ 23:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0