avicii kommer göra min sommar!

PW är avklarad och var riktigt skön! Min syrra höll på att dö av utmattning medan jag själv inte kände mig ansträngd alls, det är kul när man märker resultat av träningen då blir man taggad på att fortsätta! Har packat klart väskan för imorgon då jag har en fullspäckad dag. Jag och issa ska lägga oss på kajen och sola imorgon igen efter det drar jag direkt till gymmet för lite kondition och styrka sen ska jag möta upp familjen nere på ålstensbryggan för att fira min kära pappa som fyller år imorgon!

Mamma kom in och upplyste mig nyss om ett datavirus som polisen har varnat om på hennes jobb, detta är ett mail som skickas till dig (kan vara från vem som helst och vilken vän som helst) där titel än "Vykort från Vallmarks" eller något liknande. Det stod att det var livsfarligt att öppna mailet för viruset tar sig in i din hårddisk och rensar allt du har där, d.v.s allt du har på hela datorn! Tänkte bara upplysa er om det för jag skulle tycka ruskigt synd om er ifall någon får viruset och allt man har på datorn försvinner, vilken jäkla mardrömm!
Ska göra en kvällsmacka och en kopp te innan jag bäddar ner mig med min bok. Sleep tight

Vad tycker ni om mina balla springstrumpisar? Mamma tyckte det var bra att jag syntes när jag var ute och sprang iaf ;)



Kommentarer
Postat av: sanna -saos.blogg.se

Haha shit dom lyste verkligen upp!



svar Ja fy för getingar. jag är livrädd! :O

2011-05-10 @ 22:52:42
URL: http://saos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0