You know that were gonna **** cause I don't give a ****

Veckan har definivit varit påfrestande vilket man märker på min sömn och även mitt immunförsvar. Men nu är det söndag och jag ska bara ligga hemma och kurera mig, ringde alex idag också och sjukanmälde mig för imorgon så det inte blir värre. Eftersom jag ska på skiva på onsdag och skriva högskoleprovet på lördag vill jag vara tipptopp! Så min dag ska gå åt till att dricka tee med honung, knapra halstabletter, läsa harry potter, kolla blue bloods och plugga. Fyfan vilken skön dag måste jag säga.

Igår var ännu en guldvärd kväll med Issa! Vi hade lika roligt som alltid och minst 100 nya minnen. Jag förstår inte att vart vi än går, hur kvällen än slutar och vad vi än gör så blir kvällen lyckad. Helt underbart är det att vara ute med den tjejen! Vi tog några glas på mkb där vi träffade lite sköna människor, sen var tanken att dra vidare till Ego men ingen av oss hittade och det var så förbannat kallt ute så vi gick till donken istället där vi åt mat, tog en kaffe och satt och pratade. Det var riktigt mysigt! Och det bästa av allt är att jag hade en sjukt rolig kväll men är inte det minsta bakis!

Nu ska jag sitta och fundera på vad jag borde börja med, plugga, städa eller kolla serier? Hmm jag undrar vad som låter mest lockande... TTYL



Japp nu har jag tagit mig i kragen och slängt in mina älskade men otroligt skitiga converse i tvätten! Det kommer en bild sen där ni får se resultatet!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0