Wonderful sunday

Idag tog jag en promenix ner till gymmet i det underbara vädret, tänk att man kan bli på så himla bra humör av lite sol! Efter ett skönt gympass deckade jag i sängen framför oth och nu sitter jag här. Är lite smått förbannad på min mobil eftersom jag inte kunnat ta emot sms de två senaste dygnen. Under veckan har alla på jobbet klagat över att deras mobiler har strulat om det ena och det andra och jag tänkte varje gång "gud så skönt att min mobil är som den ska", haha tack för den liksom. Ska ringa och skälla på comviq imorgon och hoppas att dem fixar det!

Har inte den blekaste aning om vad jag ska göra efter jag skrivit det här inlägget. Det blir förmodligen några oth avsnitt till innan middagen. Är på min favorit del, i början av andra säsongen när den nya killen Felix kommer och snart ska dem ha darenight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0