Take me as I am or watch me as I go.

Idag är jag ledig vilket är super duper mega skönt! Hade tänkt plugga lite nu på morgonen/förmiddagen sen ska jag traska ner till torget och köpa cigg och möta upp min fina Sara för en promenad i det otroligt tråkiga vädret, tur att Sara är min solstråle då! Förresten såg jag att det kommer ut ännu ett avsnitt av pll innan det är säsongsuppehåll, fan vilken tortyr detta är. Jag hatar att vänta på avsnitt med en veckas mellanrum, vill ha alla avsnitt samlade och streckkolla.. Jaja bara bita ihop! TTYL


Kommentarer
Postat av: Sara Mi Natalie

"promenad" haha.. snart har vi pll maraton! :D <3

/S

2011-03-17 @ 16:31:54
URL: http://takeone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0