Take a step and come out of the shade

Som så många gånger förr ska jag försöka beskriva min kärlek till världens bästa serie! Men som alla andra gånger innan kan jag inte, det är omöjligt! Den känslan jag får av att kolla på avsnitt efter avsnitt och tryggheten av att bara ha serien hemma, haha det är helt sjukt det är ju bara en serie. Men för mig är det faktiskt så mycket mer. Jag säger bara att ni som aldrig sett one tree hill, er tycker jag verkligen synd om. Ni får en order av mig, gör det för fan!!

Nu ska jag mysa ner mig med en deckare och lite godis. Har verkligen varit dålig på att läsa på senaste tiden, jag som brukar vara värsta läslusen. TTYL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0