Svartskalle stoltast i staden, spritt språngande galen

Jag är så trött och hungrig och fryser gör jag också! Idag har jag jobbat, ovanligt vaa, ätit middag med min underbara familj, tagit promenad med min kära therese, tagit ett bad och nu ska jag äta! Där har ni min dag, rolig va! Slutar 6 på dagarna så inte lätt att hinna med så mycket men på torsdag är jag ledig och gissa vad, det blir fint väder! Då vet ni iaf vart ni kommer hitta mig, sittande mot husväggen med en termosmugg med kaffe och sola. Sweetbananas.
Nej nu säger min mage att det är dags för mat och hejdå datorn så puss på er!


You're awesome!


Kommentarer
Postat av: Therese

Du är gumman <3

2011-03-15 @ 14:42:03
URL: http://curious.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0