Sommarjobb!

Idag är jag riktigt stolt över mig själv, har skrivit två sidor på mina mvg frågor till samhällskunskapen men blev inte helt klar för jag var tvungen att hoppa in i duschen och äta en macka för att få lite ny energi. Sedan satt jag och snackade med issa ett tag på fb, vi smidde planer för helgen och snackade om lite annat. Så nu är jag verkligen på jättebra humör eftersom den tjejen är så positiv och glad hela tiden!
Tog mig även i kragen och sökte sommarjobb till sommaren! Det var riktigt kul att skicka in en ansökan och nu bara kryper det i hela kroppen, vad skönt det skulle vara att ha ett sommarjobb och tjäna lite cash. Är även jätte nyfiken på att se hur allt funkar på andra arbetsplatser som inte är en frisörsalong. Kanske ska skicka in en ansökan till eftersom det var så roligt!

Imorgon är det ännu en jobbdag men på torsdag är jag äntligen ledig! Då har jag fullt med ärenden som ska fixas. Ska förbi banken och bli nyckelkund, ska svänga förbi tatueringsstudion och boka tid, gymma, söka kurser på universitetet, plugga. Ja ni fattar, den dagen är fullspäckad!
Nu ska jag borsta tänderna och förbereda mig för sängen, blev plötsligt väldigt trött...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0