people who are meant to be together will always find their way in the end

Min vecka kunde verkligen inte starta bättre än såhär. Vaknade halv 11 och var ordentligt utvilad och förkylningen kändes mycket bättre. Mötte upp Issa vid halv 1 och vi gick och satte oss på ett jätte mysigt fik där vi satt i flera timmar och bara pratade om verkligen allt. Efter den pratstunden mår jag bättre än jag gjort på lääänge. Hon är en av de mognaste och vettigaste kompisar jag har och jag måste bara säga att jag är otroligt glad över att jag har henne! Vi skrattade åt våra otroligt dåliga internskämt, planerade massor med kul för framtiden och satt även och snackade om allt som hände just nu. Nu är jag iallafall fylld med ny energi och insperation så jag ska städa mitt rum och plugga! Den mysiga eftermiddagssolen skiner in genom mitt fönster vilket gör mig på ännu bättre humör!
Jag känner på mig att det här kommer bli en grym vecka. Och vill bara önska min fina vän ett stort lycka till inför operationen imorgon, den kommer gå bättre än bäst.



Kommentarer
Postat av: issa

våra internskämt is the shit! :D

och tack gumman, jag hoppas det kommer gå fort. om någon timme ligger jag helt hööööög och nerdrogad :D hehehhehe

2011-03-29 @ 11:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0