I'm messing with your head boy

Igår kväll innan jag gick och la mig gjorde jag en to-do list så jag skulle få allt gjort som behövdes göra idag. Har plockat in mina kläder och mötte upp min fina Sara för ett tag sen, herregud vilket väder det är! Helt underbart, jag älskar det! Nu är det pluggtime, ska bre några till mariekex med smör (det är så gott, ni måste smaka!) som jag kan käka medan jag pluggar. När jag fått allt plugg klart blir det middag med familjen och min morbror som kommer över! Sen ska jag fixa mig och byta om för att sedan åka in till stan där jag ska möta Niklas på en öl sen blir det bio. Tur att jag ska sova i pappas säng inatt eftersom vi ska se en skräckis...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0