Hope is wishing something would happen. Faith believes it will happen. Courage is making it happen.

Såg att det var några dagar sen jag skrev och när jag tänker efter på anledningen så kommer jag inte ihåg varför jag inte skrivit de senaste dagarna, haha weird. Igår gjorde jag iaf en liten makeover, jag är inte trött på mitt hår och vill varken ändra frisyr eller färg men någon förändring ville jag ändå ha så jag körde på sidecut! Vet att jag är sist i hela världen men det är nytt för mig iaf och det är det som räknas. Om man inte kan vara först med allt kan man ju iaf vara sist.

Igår hade jag telefondate med polacken, vi planerade lite plugg och pratade om allt möjligt. Vi ska ta en pluggfika någon dag vilket kommer bli riktigt mysigt! Sitta med datorerna över en latte och få massor gjort!
I tisdags hade vi träningskväll på salongen så jag tog med min fina mamam som modell, det gick jätte bra och hon blev nöjd så det var sweetbananas.

Idag är det redan torsdag, helvete vad dagara går snabbt nu för tiden man hinner ju knappt med. Är ledig idag så på morgonen har jag haft lite oth time sedan ska jag iväg och sola, dela ut cv, fika med morfar och träna. Ska även möta upp en gammal kär vän, vi ska ta en promenad och prata igenom lite saker som hänt.

Förresten är jag nu en stolt ägare av en... gissa vad! ONEPIECE! Jag säger bara det att man kan inte säga att något mjuksplagg är skönt förrän man testat den här sparkdräkten för vuxna. Jag ska leva och dö i den här och tiden fram tills jag ska dö ska jag bo i den! Och när jag väl dör ska jag begravas i den också så lägg det på minnet kära vänner ifall jag skulle dö i förtid eller så!

Dags för lite städning här hemma och lite nagelmålning. TTYL


Kommentarer
Postat av: polacken

liiiiiiiiiiiiiiiiikar din onepeace! :D

2011-03-10 @ 17:34:23
Postat av: junior

då är vi tvååååå! :D

2011-03-10 @ 21:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0