Hear you me

Det är fredag och för en gångs skull ska jag gå tillbaka till en gammal vana, nämligen att verkligen njuta av min egentid. För ett tag sedan var jag bara hemma varje helg och varje dag efter skolan, satt i mitt rum och lyssnade på musik och småpysslade med allt möjligt. Det bästa av allt var att jag verkligen trivdes med det, det störde inte mig ett dugg. Men sen började jag umgås med kompisar mer och mer och jag blev bara rastlös när jag inte träffade någon eller inte hade något planerat. Så det känns skönt att en gamla natalie is back. Hade tänkt måla naglarna, dricka lite mer te, läsa igenom universitetskataloger och lite annat.
Imorgon blir det tidig uppgång för ännu en jobbdag men det ska faktiskt inte bli så farligt! Efter jobbet hade jag tänkt plugga lite sen ska jag träffa Niklas tror jag!

Förresten vill jag bara nämna att jag har världens bästa chef och känner mig 1000 kg lättare. Har gått och bärt en sak inom mig för säkert 4 månader och utan att jag märkt det har den långsat brutit ner mig men nu har jag slitit mig loss från den och blev mottagen med öppna armar. Trycket från bröstet har släppt och det känns underbart, gissa vem som kommer sova gott ikväll! Sleep tight fellows

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0