Girls night out

Igår hade jag och issa planerat en mysig fredagkväll, tanken var att vi skulle äta middag och gå på bio. Vi skulle gå på premiären av den nya skräckfilmen ritualen och båda var skit taggade för att bli lite rädda! Vi åt en jätte god middag i kungshallarna och bestämde oss sedan för att ta ett glas vin innan bion. Vi satt och pratade och hade hur trevligt som helst medan tiden rann iväg men en väldig fart, kom sedan på att det vore smart att kolla hur många platser det fanns kvar. Först var det 107 st så då var det lugnt, en halv timma senare var det 11 platser kvar, vad i helvete? Då blev det brottom kan jag tala om! Sedan innan vi precis skulle gå var det bara en plats kvar... Haha så vart det med den bion.
Vi drog vidare till ett av våra nya favoritställen som ligger på medis, där spenderade vi resten av kvällen och hade det mycket trevligt! Jag tror bartendrarna (hur säger man?!) gillar oss där för vi blev bjudna på flera olika shotts samt att dem räddade oss från en efterhängsen kille som inte kunde lämna oss ifred och som dessutom ramlade baklänges från sin stol, haha jag skrattar fortfarande åt det! Kvällen var jätte lyckad även fast det inte blev helt som vi hade tänkt oss, men när det inte blir som man har tänkt sig brukar det oftast bli dubbelt så roligt!

Har precis laddat upp mina batterier framför två oth avsnitt. Nu hade jag tänkt hoppa in i duschen för jag känner mig lagom fräsh, ska göra hårinpackning och ansiktsmask! Sedan blir det en mysig middag och en film med min mammi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0