Don't be a woman that needs a man, be the woman a man needs!

Vaknade till fågelkvitter imorse och fick en helt varm känsla inombords plus små fjärilar i magen som flög runt. Jag har varit så glad den senaste tiden så dagarna har bara flugit förbi! Har även massor med mysiga saker planerat framöver. Efter praktiken ska jag tatuera mig och så ska jag köpa min efterlängtade Michael Kors väska, vad jag längtar!

Idag skulle jag egentligen åkt till Issas salong för att få utväxten färgad och håret klippt men hennes chef satte ribban högt och ville ha in på tok för mycket pengar så jag fixar det under veckan istället. Vid 1 ska jag till tandläkaren och spänna tandställningen och efter det ska jag dra och sola! TTYL lovers


Kommentarer
Postat av: Frida

Söt du är gumman, tack!! =)

2011-03-01 @ 20:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0