living my dream

Igår var jag med Sandra på snaps, vi hade en jätte rolig kväll och träffade massor med roligt folk. När jag skulle dra sprang jag nästan rakt in i en av mina största idoler, CIMON! Jag har alltid varit så förbannat avis på alla läsare som träffar honom och får en kram och ett foto. Men igår var det minsann min tur, jag tror jag gav honom tre björnkramar och ett kort fick jag också. Var rätt dragen så ber till gud att han också hade druckit någora glas och inte tyckte jag var för jobbig. GAAAAH JAG HAR TRÄFFAT CIMON, KAN NI FATTA!!!
Ett stort plus att han är så otroligt trevlig och välbemötande när man träffar honom, ingen divig liten fjant med för mycket luft. Det gjorde definitivt min kväll! Nu ska jag möta upp therese på en fika och efter middagen packar familjen in sig i bilen och drar till landet, mys! Hoppas ni får en bra midsommar mina vänner

En förjäkla stolt tjej!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0