It's a feeling that i never know i had before

Min dag hade verkligen inte kunnat börja bättre, ett oth avsnitt, avicii som går på repeat och världens bästa väder! Fan vad jag älskar mitt liv just nu, verkligen njuter av varje hundradel utav det, speciellt när man har avicii i bakgrunden hela tiden, då är det svårt att låta bli!
Ska snart dra på mig ett lager solkräm eftersom jag brände mig igår, vilken pussy man är, sen ska jag ut och steka! Efter det drar jag förbi skolan en snabbis för att tömma mitt skåp och sedan vidare till morfar för en fika och klippning.
Mitt paket med alla bikinis från hm har kommit, sweeeet! Smell you later

Bjussar på pics från igår när jag och sofia var nere på stranden

Just so everyone know så önskar jag mig en sån båt när jag fyller år! Och avicii får gärna sitta i den och spela ID för mig

Första doppet i år! Svinkallt...

Tog en promenad med mina fina tjejer, therese och sara, på kvällen. Kunde gå i shorts enda fram till halv 11, lovely!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0