workout

Sitter och smaskar på lite nötter innan jag ska ge mig ut i kylan för ett spinningpass! Skönt att ta en liten paus från plugget och bara pumpa ut sig totalt. Hämtade även ut ett paket från HM idag, däri låg ett par svarta byxor med ganska balla detaljer på. Dem satt helt perfekt, även fast dem inte var jätte billiga tänker jag behålla dem. Förstår inte hur dem tänker bara. Jag har väldigt smala ben och smal midja, haha hela jag är smal! Men ändå satt dem perfekt i benen och över rumpan men i midjan satt dem seriöst som en rockring... Jag hade kunnat få plats med en tjockaste harry potter boken mellan mig och byxorna. Undrar hur den personen ser ut som dem mätte byxorna efter.
Jaja nu ska jag börja göra mig iordning, TTYL

Bilden är inte den bästa men satan vad snygga dem är, ni får spana in dem på mig sen ist!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0