when you feel like giving up, remember why you held on so long in the first place

Skönt med fredag och skönt med lov!! Har haft en ganska slapp dag, började 12 med frisörlektion. Men jag och issa drog efter rasten och käkade lunch på kungshallarna vilket var jätte mysigt! Efter det drog jag och solade sen kom jag hem och tog en fika med mami och dadi. Och nu ligger jag här i sängen och inte tänker jag resa på mig på ett bra tag iaf. Den här dagen har varit pain, visst det är skönt med träningsvärk, jag till och med gillar träningsvärk. Men någon måtta får det vara! Jag ber till gud att det värsta har lagt sig tills imorgon för annars vet jag inte hur jag kommer kunna jobba. Jaja det återstår att se. Nu ska jag pyssla lite med min header som jag knappt har börjat med och sen får jag se vad som händer. Tror det blir en lugn fredagkväll men det är alltid skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0