We'll kill ourselves to find freedom, you'll kill yourself to find anything at all

Sitter mitt uppe i hitoria plugget, håller just på att ta mig igenom kapitlet folkmord. Hur fan kan man vara så grym? Och det är inte så att det har hänt en gång, det verkar ju vara människoslakt var och varannat år... Efter jag pluggat klart tänkte jag hoppa in i duschen sen ska jag rensa ur min garderob, köpte lite nya kläder idag efter skolan och nu får det verkligen inte plats. Det roliga är bara att jag inte kan ge kläderna jag växt ur till min lillasyrra längre, för hon är nämligen både längre och väger mer än mig. Hur gick det till plutten?
Hoppas ni får en bra kväll locos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0