If it's a broken part replace it, If it's a broken arm then brace it, If it's a broken heart then face it

Ledig idag, hur skönt som helst. Sitter i min säng med en kopp kaffe och lyssnar på min myspyslista! Dem håller på att bygga om i lägenheten bredvid och varje gång dem börjar borra och banka flyger min syrras kanin minst en halvmeter så hon får sitta inne i mitt rum där det inte låter lika mycket. Kollade ett avsnitt one tree hill imorse och då sa hon sig för första gången ner och myste verkligen ner sig, tjejen gillar oth, thats my girl!
Nu ska jag kolla på en film om genetik för att kunna göra mvg uppgiften på naturkunskapen sen ska jag göra klart min powerpoint i samhällskunskap. Just nu tackar jag gud för kaffe och musik så jag klarar dagen! TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0