Off we go

Herre min gud vilket jobbigt men roligt pass jag körde idag! Man skulle stå på en stor gummiboll, eller det var en halv gummiboll med en hård platta under som man skulle stå och balansera på. Jag är glad att jag lever och inte har brutit några ben i alla fall för det där var inte lätt asså! Nu ska jag spola upp ett bad och bara ta det lugnt över att allt jäkla plugg är över. Juste, hade ju mutligt prov idag på morgonen och det gick faktiskt riktgit bra. Jag fick VG så jag är nöjd plus att jag hade betygssnack i religion där jag låg på ett solklart MVG så nu är jag jätte glad! Känns skönt att alla ansträngningar i alla fall gett reslutat. Ha en trevlig kväll pluttisar, nu ska jag lägga mig och sova i badet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0