Normally I try to run and I might even want to hide, 'Cause I never knew what I wanted 'til I looked into your eyes

Jag som är van att spendera flera timmar i min säng framför one tree hill har verkligen inte suttit ens 5 min idag. Jobbade från 9-2 sen gick jag hem för att klä på mig lite mer eftersom den nya istiden verkar vara påväg, herre min gud vad kallt det var imorse!! Efter jag hade ätit en macka i all hast och plockat på mig några extra lager kläder drog jag ner till gymmet. När jag kom hem var det bara att sätta sig och plugga direkt, nu är mvg uppgifterna i natur klara iaf! Sweet.
Sen var det bara att byta om och sminka sig för snart kommer våra gäster. Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0