Most of our life is a series of images.They pass us by like towns on the highway. But sometimes a moment stuns us as it happens,and we know that this instant is more than a fleeting image.We know that this moment,every part of it,will live on forever

Kom precis hem från en uppfriskande promenad i det otroligt härliga vädret!
Min ångest som jag haft enda sedan vi lämnade Sölden igår börjar släppa sakta men säkert, fyfan vad det är pain att komma hem efter en så underbar vecka. Imorse åkte min syrra tillbaka till England också och det slutade med att båda började gråta. Usch jag känner mig helt tung i hela kroppen, har feting ångest över att vara hemma igen men vi har massor med blider och ännu fler minnen! Nästa år ska vi åka tillbaka till samma ställe och då kanske vi stannar två veckor ist.

Nu ska jag hålla humöret uppe och fixa lite lunch sen ska jag lyssna på all musik från after skin medan jag packar upp alla väskor och städar mitt rum.
TTYL

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0