It's the little things you do that makes me fall a little harder

Sitter i skolan med issapissa, har gjort nada idag för jag har så sjukt svårt att koncentrera mig när jag är i skolan. Men vi slutar om 45 min så jag tänkte kolla runt bland lite bloggar sålänge, bästa sättet att fördriva tiden på! När vi slutat ska jag ta en sväng förbi liljeholmstorget, ska leta efter färg till kläder för jag ska färga ett par byxor svarta. Tror det kommer bli skit snyggt! Ska även svänga förbi hälsokostaffären och köpa lite mer grönt te och betakarotentabletter, solen börjar titta fram mer och mer så jag tänker ta varje chans jag får till att bli brun!
Nej nu ska jag fortsätta låtsas göra något nyttigt! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0