I got way to attached to you

Jag försöker verkligen till det yttersta, med all min energi försöker jag koncentrera mig. Men det går inte! Alltså det går verkligen inte!! Jag kan inte plugga längre, så är det bara.
Smsade therese för en liten stund sen och frågade om hon hade lust för en promenad, hoppas hon säger ja för jag behöver frisk luft och en liten liten cigg. På onsdag har vi tydligen studiedag så går bara tre dagar den här veckan, skönt. Ska försöka anstränga mig så jag inte klättrar på väggarna. Bokade in ett av mina favorit pass på onsdag också, ska bli skönt att springa av alla myror i benen. Det känns verkligen skit konstigt att ha åkt bräda varje dag i en vecka och nu har jag inte tränat på två eller tre dagar, om det inte hade varit sjuttioelva minus och ett halvt isberg på gatan hade jag gått ut på en power walk.
Även fast jag vet att jag kommer få jätte dåligt samvete ska jag kolla ännu ett oth avsnitt för med den här pluggtakten kommer jag aldrig bli klar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0