Elsas värld

Klickade hem andra delen i Elsa triologin för några dagar sedan. Fick låna första delen av min kära frida och herrejäklar vad bra den var! Kunde knappt lägga ifrån mig den, låg och läste den långt in på nätterna. Ska skynda mig att läsa klart P.S I love you som jag redan läst en gång innan, sen ska jag hugga in på del två!
Dagen har varit ganska lugn, blev klar med min naturuppgift och har även skrivit klart religionen nu. Känner mig 1578 kg lättare! Sitter och lyssnar på Wakey!Wakey! men ska snart släpa mig ut till soffan där jag ska kolla på en brittisk kriminalserie med la famila! Imorgon blir det jobb och med andra ord cash i plånkan. Ha en bra kväll, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0