Cowboy & Indianer

Vilken underbar kväll jag haft! Ska mysa ner mig i sängen med en kopp jordgubbste och kolla på nya avsnittet av pretty little liars. Kom nyss hem från en produktkväll vi hade med salongen, fick välja tre gratis produkter i slutet på kvällen! Hur bra som helst, jag klagar inte iaf.
Imorgon är det studiedag vilket betyder pluggdag för mig eftersom jag har ett berg som är lika högt som mig. Men ska bli skönt att kunna beta av den i lugn och ro. Ska även planera in en promenad så jag hoppas det blir sol! Men väderguden gillar mig så det blir det nog. Vi hade soligt i en hel vecka när vi var i alperna och runt 15 i solen, nu är det mulet och snöar. Haha! Kan inte låta bli att tycka lite synd om stackarna som är där nu men tackar verkligen gud att det inte var våran vecka.
Nu ropar avsnittnet på mig, det börjar bli riktigt spännande! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0