Collide

Nejnejnej, jag håller på att bli S J U K! Detta händer ju bara inte... Fast det kanske beror på att jag var uppe nästan 24 timmar i streck igår, våra gäster gick vid 2 tiden och jag somnade inte förrän 3. Så är det säkert, det tänker jag fortsätta intala mig själv iaf, att jag bara är utmattad. Ska dricka mitt förmiddagskaffe och arbeta av lite plugg sen ska jag krypa ner under mitt duntäcke med min mysiga hoodtröja från alperna och kolla på en hela säsong av oth. Det är det bästa med att vara "sjuk", då kan jag kolla hur många avsnitt jag vill utan dåligt samvete!
För hålla tummarna för att jag inte mår sämre imorgon för då ska jag sola med en kompis och på onsdag och torsdaga ska jag träna, hoppas verkligen ni håller alla tummar ni har också!
Heido amigos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0