bow chicka wow wow

Första dagen på sportlovet men känns mer som en vanlig vecka för mig eftersom jag kommer jobba nästan hela sprotlovet. Men det känns ganska lugnt eftersom det är jag själv som bestämt mig för det plus att jag tjänar lite cash! När jag kommer hem efter en dag på salongen brukar jag ärligt talat stupa i sängen och inte ens orka lyfta mina ögonlock förrän efter en god natts sömn men så är inte fallet idag. Jag är sådär jobbigt rastlös, mitt rum behöver städas och jag har lite plugg kvar att göra men fyfan vad tråkigt, det finns inte i min värld just nu att jag tänker göra något av det. Nej det jag verkligen skulle vilja göra just nu är att träffa min frida, sitta och röka och prata om allt mellan himmel och jord.
Jaja eftersom hon inte är här just nu och inga cigg har jag heller så tänkte jag bädda ner mig i sängen och börja på en spännande deckare istället, det är bästa medicinen mot rastlöshet, läsa deckare!
Adios amigos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0